torsdag den 19. juli 2012

Blomkålspizza Vol. 2: Gulerodspuré, græskarkerner og ravigottedressing

Jeg postede for nylig dette indlæg om brugen af blomkåls-"ris" som pizzabund. Her kommer andet forsøg, der havde en noget mere sammenhængende struktur og konsistens end den forrige. Opskriften er den samme som i forrige indlæg, men denne gang brugte jeg et rigtigt æg, OG så gav jeg lige (af to omgange) blomkålsrisene et minut på fuld styrke i mikroovnen, inden jeg rørte dem med de øvrige ingredienser.
Oven på pizzaen kom jeg en mos af purerede gulerødder smagt til med citronsaft, timian og salt. Og på toppen kom nogle ristede græskarkerner og en dressing af yoghurt rørt med lidt Ravigotte-dressing (en æggeblommefarvet, sød sennepsdressing på glasflaske). 


Her er lidt billeder:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar